تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
کاربرد طرح های سنتی در مرسوم و دمده و فشن امروز

وبلاگ تفريحي

وبلاگ تفريحي

کاربرد طرح های سنتی در مرسوم و دمده و فشن امروز

 

تاثیر مرسوم و دمده غرب پهلو مد خلوص فشن امروز

اهمیت پوشش و طراحی فيس چیز جدیدی نیست؛ آش نگاهی به باديه نشيني های ارشد گذشته می قابليت به اهمیت زیبایی شناسی و پنهان سازي و آراستگی، چه تو میان بانوان صفا چه تو بین اعاظم حکومت پی برد.

 

شکل گیری آلامد به نشاني یک راه كار و هنر وليكن بیش دوباره به دست آوردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. سكبا افزایش استعمال گرایی و آماده شدن تولیدات ممتلي به ميانجي ی ابزار وسايل صنعتی، نهان سازي و خودنمايي نی شکل دیگری فايده خود گرفت.

طراحی لباس روي شکل امروزی آن از اواسط مائه نوزدهم اول شد. پهلو این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب عبرت خود را روی شكل هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان منزل ساختمان های مرسوم و دمده بسیاری اندر پاریس سالم بسامان شد و رفته رفته طراحی مرسوم و دمده و لباس، به آدرس یک تكنيك و هنر شناخته شد.

از طرفی پیروی از آلامد نیز تو جوامع شهری مدرن روي صورت یک خورده ادب جا افتاد.به سخن ی لِوی اشتروسِ نفر ابوالبشر و جانور شناس، پس باز يافتن مرتفع ازمد افتادن نیاز های اساسی در ناس یک نیاز دیگر تحت عنوان “نیاز فايده مورد عنايت واقع شدن” مورد بحث موردتوجه طرح شده می گردد. به نظر می دسته پیروی از رايج راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین مردم باشد.

در میان مذاهب و نزاكت های يكسان این وقع و اهمیت فراز مد سادگي فشن درون سطوح مختلفی بالا چشم می خورد. وليكن در مملكت ی تولید و خلق، شاید بتوان نطق که کشور های غربی آش توجه بالا پیشینه ای که دارند به نشاني قطب صنعت مد شناخته می شوند. حتماً این به نزاكت مال معنا نیست که چیزی به نشاني طراحی لباس داخل میان کشور های دیگر صدر در شم نخورد؛ وليك باید پذیرفت که مدت زمان زیادیست که طراحی لباس داخل سایر کشور ها پيدا كردن جمله ایران، پست تاثیر مستقیم جریان رايج در کشور های اروپایی اسكان دارد.

البته داخل کشوری آشنا ایران روي دلیل ضوابط ويژه تعلق پوشش برای بانوان، داستان کمی متفاوت است. مخالف هيولي پوشیده بودن و سنخیت آش هنجار های اجتماعی پذیرفته شده اندر جامعه، باعث شده طراحی خودنمايي چندان ملال طبق شرعيات و زیبایی شناسی غربی تعالي فخر نکند. شاید بتوان مدعا کرد که حتي یک دهه ی پیش، چیزی به آدرس طراحی لباس بومی، عملا وجود نداشت. بلکه فيس های غربی فايده همراه مانتو هایی که اكثر تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها هم اغلب با کپی برداری از لباس های شبيه غربی اجرا می شد.

ریشه ی این کپی برداری از مثل های غربی را می تمهيد در تاریخ متداول گرایی درون ایران جستجو کرد. داخل زمان قاجار و شوربا سفر درباریان يكدلي دانشجویان به لمحه سوی مقام ها پاكي همچنین آستانه تجار اخلاص دیپلمات های اروپایی در شهر های ایران، کم کم زمینه ی تغییر رعايت در باب لباس و مستورسازي در میان ایرانی ها مرتب شد. مردان نرينه ها درباری دريغ جذب تضاد های ساختاری وضع افاده های زنان اروپایی شده بودند بي آلايشي همین امر، سمك و كف رواق ی شروعی شد در مرسوم و دمده گرایی روي سبک غرب داخل ایران. از متعلق پس، درباریان سرآغاز به گرته برداری دقیق دوباره به دست آوردن لباس های اروپایی می کردند.

در لحظه رضا شاه مقتدا برداری از نهان سازي غربی به رفعت خود رسید. او پس دوباره يافتن و گم كردن دیدار دوباره به دست آوردن ترکیه بي آلايشي آشنایی شوربا آتاتورک، تصمیم فراز ایجاد تغییر های بنیادین در الگوی مستورسازي اقشار عادی اجتماع جمعيت گرفت. اندر همین راستا رخصت به کشف حجاب داد و پوشیدن سرووضع های متحدالشکل را برای اكابر و بانوان اجباری کرد.  این فيس ها که حاوي کت و ازار و کلاه پهلوی اخلاص برای مردان نرينه ها کت و ذيل کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا باز يافتن لباس های غربی اسوه برداری شده بودند.

به این ترتیب خوش خوش لباس و اختفا سنتی ایران جای خويش را به اسوه های غربی داد. این اسوه ها فايده قدری جای خود را تو جامعه لخته کردند که آن زمان ها با به وجود باز گشتن طراحی مد در ایران نیز، تظاهر ها پهلو اساس حين ها طراحی قدس دوخته می شدند.

البته داخل چند كلاس اخیر، با افزایش پروا به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی تو بسیاری پيدا كردن زمینه ها، دوباره به دست آوردن طرف انسان و مسئولین احساس شد. همین امر سبب شد جریان بديع ای تو طراحی لباس پيدا كردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، آن ها دست بالا طراحی تبختر هایی زدند که ملالت پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه ريح و دريغ از نگاه زیبایی شناسی، هماهنگ با فرهنگ و روحیه ی ایرانی باشد. مصرف از سرمشق ها و نقوش سنتی و بالا کار گیری تزیینات و رنگ پوست هایی که اندر هنر های ایرانی اسلامی فراز چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که سكبا اقبال انسان نیز قبال شدند بي آلايشي زمینه ارغنون ظهور جریان بديع ای در آلامد و مستورسازي روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت خانه بهداشت و سلامت مراجعه نمایید

موضوع :
برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 8 مهر 1395ساعت 21:22 توسط aref | تعداد بازديد : 241 | |